Dzūkų žinios

Gražios moters išlaikymas – brangus malonumas

Dalintis:

DŽ redakcijos nuomonė

Jaunystė – ne yda, ypač moteriai. Norisi puoštis, rodyti savo apdarus ir sulaukti kuo didesnio aplinkinių dėmesio. Panašu, kad mūsų jaunajai merei tai irgi aktualu ir svarbu. Kartais atrodo, kad jos išorinis vaizdas ir noras save pateikti viešumoje kuo dažniau ir kuo gražiau tampa svarbesnis už nuveiktus darbus.
Kad mūsų merė turi skoningų ir jai tinkančių drabužių arsenalą, tikrai nepaneigsi – kiekvienoje nuotraukoje ją galime matyti dėvinčią vis kitą apdarą. O tų apdarų daug, kaip ir nuotraukų viešojoje erdvėje.
Merės atvaizdas puikuojasi vos ne kiekvienoje savivaldybės tinklapio informacijoje, jos nuotraukos užpildė savivaldybės socialinio tinklo paskyrą, rajono valdžialaikraštį. Merė skinasi kelią ir į nacionalinę spaudą. Žinoma, už pinigus, Lazdijų rajono mokesčių mokėtojų.
Neseniai pasirodė užsakomasis tekstas apie Lazdijus „Lietuvos ryte“. Į Lazdijus atvykęs dienraščio fotoreporteris pasistengė ir surengė ponios Ausmos fotosesiją, kad Lietuva matytų, kokią žavią merę turi Lazdijai. Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad sesija pavyko visai neblogai. Ko negalėtume pasakyti apie daugelį kitų merės nuotraukų, kurias darė neprofesionalai.
Ypač graudų juoką sukėlė savivaldybės tinklapyje paviešinta nuotrauka, kurioje kaip stulpai sustatyti naujieji savivaldybės skyrių vedėjai, o centre – tokia pati statiška merė. Pakvipo sovietmečiu ir neprofesionalia komunikacija.
Vengiama merės situacinių fotografijų, stengiamasi išsiversti su pozavimo nuotraukomis, kurios kartais labai neskaniai atrodo. Štai Kalniškės mūšio minėjimo nuotraukoje merė su kolegomis demonstratyviai pozuoja prie paminklo – stovėdama, o paskui ir pritūpusi.
Tiesa, kartais merė laikosi patikrintų metodų – fotografuotis su dukra. Tokių nuotraukų tikslas – sukelti šiltus jausmus jas žiūrintiems, nes vaikai, pagal klasikinę žurnalistinę rinkodarą (kaip ir gyvūnai), labiau nei bet kas traukia nuotrauką matančio žmogaus akį ir atlieka tam tikrą pasąmonės dirginimą.
Kartais merė ryžtasi ir netikėtiems savieksponavimo metodams. Štai abiturientų vaizdo sveikinimui ji užsiropštė net ant savivaldybės stogo, ko gero, nusižengdama darbų saugos taisyklėms. Panašiai pasielgė ir jos buvęs šefas Giedrius Surplys, Vyriausybės informaciją irgi pateikęs nuo vieno sostinės pastato stogo. Gal tai nauja mada, kaip ir koncertai ant prekybos centro stogo?
Merės sveikinimo abiturientams tekstas nebuvo niekuo ypatingas ar originalus, tačiau jos kūno kalba demonstravo jaunystę – ji nerūpestingai, kaip jauna mergina, nubraukė nuo akių vėjo plaikstomų plaukų sruogą, neprašiusi perfilmuoti šios nenumatytos detalės.
Dar netikėčiau merė pozavo fotoaparatui per Maisto banko akciją. Prisikrovusi į parduotuvės vežimėlį ne kruopų, aliejaus ar miltų, o prabangos prekių, ponia Ausma užfiksuota šiek tiek palinkusi prie vežimėlio ir lengvai parietusi kairę koją. Jei jos koja būtų buvusi pariesta šiek tiek daugiau, turėtume klasikinę viliokės moters pozą, kuria puošiami madų žurnalai ar pusiau erotiniai leidiniai.
Tarp Lietuvos savivaldybių merų nėra daug moterų, o akį traukiančių dar mažiau. Žinoma, šioje srityje lyderiauja Širvintų Živilė. Ir apranga, ir nenuspėjamais poelgiais, ir aštriais pasisakymais bei pasitikėjimu savimi. Mūsų merė – jaunesnė už ponią Živilę, todėl jos rankose visi šansai.
Savivaldybė už tūkstantį eurų nusipirko reklamą viename mažą tiražą, bet daugeliui lazdijiečių sunkiai suvokiamą pavadinimą turinčiame žurnale. Įdomu, kokia ten bus merės nuotrauka – ant stogo, prie paminklo, prie darbo stalo? Svarbiausia, kad gražiai atrodytų. O straipsnio tekstas visai nesvarbus.
Liaudyje sakoma, jog gražios moters išlaikymas brangiai kainuoja. Ir vyrui. Ir savivaldybei.

REDAKCINIS STRAIPSNIS (vedamasis) – redakcijos nuostatas atspindintis, jos vardu parašytas, neretai nenurodant konkretaus autoriaus, rašinys, dažnai atsiliepiantis į kokius nors įvykius, paaiškėjusius faktus, tendencijas. Būdinga nedidelė, neretai vienoda visiems leidinio redakciniams straipsniams apimtis, glaustas minčių dėstymas, tezių pobūdžio argumentacija, naudojami publicistinės retorikos elementai. Įprasta pateikti išvadas, apibendrinimus, atspindinčius redakcijos nuostatas. / Žurnalistikos enciklopedija /

Dalintis:

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite: