AI, TARP KITKO, ATSIŲSIME MAŽĄ UŽDUOTĖLĘ
Pastaruoju metu dažniausia tema tarp draugų, ieškančių darbo – užduočių absurdiškumas.
Esu darbinusi anksčiau, esu atlikinėjusi ne vieną užduotį, bet, turiu pripažinti, kad 2024 m. užduotys muša visus rekordus.
Dėl užduočių konfidencialumo, žinoma, jomis pasidalinti nepavyks, tačiau kuomet kandidatas po sėkmingai praėjusio pokalbio gauna 5 ar daugiau punktų užduotį su ketvirčio/pusmečio ar metiniais strateginiais, taktiniais, operatyviniais bei krizinės komunikacijos planais, lieka tik nuoširdžiai paklausti:
– Ką?
Ką tuo siekiama suprasti?
Jeigu tikslas – žmogaus supratimas ir susigaudymas rinkoje, kodėl tai negali būti mėnesio planas?
Kodėl tai negali būti vieno, tebūnie – dviejų punktų užduotis? Ar išvis – kodėl tokių klausimų negalima užduoti paties darbo pokalbio metu?
Jeigu užduoties atlikimui reikia paskirti net ne vieną, o kelis vakarus, tada mažų mažiausiai būtų tikimasi atitinkamos reakcijos.
Tada turėtų būti pokalbis apie tai, kaip buvo atlikta užduotis, kur buvo jos stipriosios ir silpnosios pusės ir, nesėkmės atveju, kodėl kandidatui to neužteko žengti į kitą etapą.
Vertinkime vieni kitų laiką.
Atlikus tokio masto užduotį sulaukti atsakymo „ačiū už jūsų laiką, linkime sėkmės ieškantis darbo“, – atrodo mažų mažiausiai keistai.
Keistai atrodo ir „atsiųsime mažą užduotėlę“, po to seka kilometriniai sąrašai (angl. Bullet point).
Išanalizuokite vieną ir kitą rinką, sukurkite šūkį, sumaketuokite vizualą, parinkite komunikacijos kanalus, paruoškite pusmečio planą, parašykite pranešimą spaudai lietuvių ir anglų kalbomis bei pateikite kūrybinių idėjų, kurių dar niekas nepateikė.
Tarkime, 10 kandidatų visgi nusprendžia atlikti šią užduotį.
Medalis jiems už atsidavimą.
O įmonei – medalis už 10 nemokamai gautų pranešimų spaudai, vizualų, metinių planų ir kūrybinių idėjų.
Monika
@monikapasakoja