Kas yra „tikras“ projektų vadovas?
Kas yra „tikras“ žurnalistas?
Kas yra „tikras“ lyderis?
Be abejonės, skirtingos rolės skirtinguose darbuose reikalauja skirtingų profesinių ir asmeninių įgūdžių.
Apie stereotipus jau esu rašiusi anksčiau, tačiau šįkart man iškilo klausimas, ką bendro turi žmonės, apie kuriuos komanda atsilieptų – jis tikras savo srities profesionalas?
Nenuginčijamai – žinios, patirtis ir pademonstruoti rezultatai rikiuosis sąrašo viršuje.
Vis dėlto, jeigu šiam profesionalui trūks empatijos, gebėjimo įsiklausyti į savo kolegas, o ypač (!) paprastumo (down to earth), vargu ar tokį žmogų rodysime kaip pavyzdį kitiems.
• Ar šis žmogus yra „prieinamas“ kitiems? Ar komanda jaučia, kad gali su juo pasikonsultuoti be nerimo, kad užtaikys „ant prastos nuotaikos“, sulauks galimai įžeidžiančių ar sarkastiškų replikų?
• Kaip šis žmogus moka kalbėtis su kitais, kurie jo srityje išmano mažiau? Ar jis greitai susierzina, ima mosikuoti rankomis ir visus vadinti idiotais? O gal viską apsiima daryti pats, nes jaučia, kad niekas už jį geriau nepadarys?
• Kaip jis atsiliepia apie buvusius darbuotojus? Ar išlaikoma pagarba, net ir žmogui palikus darbovietę?
Vieni darbe yra greitesni, kiti lėtesni. Vieni – labiau metodiški, kiti – labiau kūrybiški.
Tačiau šie dalykai yra antraeiliai, jeigu pirmame plane neegzistuoja pagarba sau, įmonei ir aplinkiniams.
Monika
@monikapasakoja