Patarimai, kaip išsaugoti sveikas akis

Rega yra vienas svarbiausių pojūčių, tad nieko keisto, kad daugelis žmonių pradeda sveikiau maitintis, vartoti vitaminus tada, kai jaučiama, kad rega pradėjo prastėti. Žinoma, jau geriau susiimti vėliau nei niekada, tad pateiksime kelis paprastus patarimus, kurie labai naudingi Jūsų akims. Jie puikiai tinka ir tiems, kurie šiuo metu nešioja akinius, kurių rega yra nusilpusi. Juk pradėti jomis rūpintis – niekada nėra per vėlu.

Tinkama mityba

Bene visi puikiai žino, kad tinkama mityba gali padėti žmogui ne tik gražiau atrodyti, tačiau taip pat ir kur kas geriau jaustis. Tačiau ar žinojote, kad tam tikra mityba yra naudinga Jūsų akims? Ir tai tikrai ne tik morkos, kuriose yra gausu vitamino A. Taip pat labai rekomenduojami patiekalai, kuriuose yra omega-3 rūgščių, žinoma, tokie, kuriuose yra cinko, liuteino, net ir C vitamino, kuris naudingas visam žmogaus organizmui. Žinoma, reikalingos daržovės, žuvies patiekalai, kepenėlės, įvairūs citrusiniai vaisiai, kurie taip pat padės pagerinti Jūsų imuninę sistemą.

Tinkamų akinių pasirinkimas

Šįkart kalbame ne tik apie korekcinius akinius, kurie dažniausiai pasirenkami su specialistu, tačiau taip pat ir apie saulės akinius, kuriems skiriama kur kas mažiau dėmesio. Siūlome rinktis tokius, kurie yra gaminti iš geros kokybės stiklo, o ne plastmasinius. Jie ne tik kad neapsaugo akių nuo tiesioginių saulės spindulių, tačiau priešingai – jas gadina dar labiau. O kadangi akiniai nešiojami ne tik vasaromis, tačiau ir žiemomis – investuoti į geros kokybės yra būtina.

Taip pat siūlome įsigyti specialius akinius, kurie yra skirti naršymui prie kompiuterio. Jie yra su specialiais stiklais, kurie papildomai apsaugo akis, net ir ilgos darbo valandos nebus varginančios.

Tinkamas darbas prie kompiuterio

Minėti akiniai tikrai nėra vienintelis dalykas, kuriuo reikia pasirūpinti dirbant prie kompiuterio. Pirmiausia – tai gera įranga. Šiuo metu gaminami tokie kompiuteriai, kurių ekranai nėra labai žalingi žmogaus akims, tad investuoti į kokybę – verta. Lygiai taip pat reikalingas ir labai geras apšvietimas, kuris gali padėti nenuvarginti akių net ir tokiu atveju, kai dirbama labai ilgomis valandomis.

Galiausiai, reikalingas ir poilsis Jūsų akimis bei visam kūnui. Geriausia kas valandą daryti pertraukas, kurios tęsiasi bent jau 10 minučių. Žiūrėkite į tolimus objektus. Tokiu atveju geriau jausis ne tik Jūsų akys, tačiau ir visas kūnas.

Galiausiai, naudingos ir dirbtinės ašaros, kurios labai pasitarnauja tuomet, kai akys pavargusios iš po darbo su kompiuteriu.

Žalingi įpročiai – kenkia akims

Akims, kaip ir visam organizmui, tikrai kenkia ir įvairūs žalingi įpročiai. Labai dažnai minimas rūkymas, kuris didina degeneracijos tikimybę, tad akys – kur kas greičiau sensta. Metus rūkyti – galima sustabdyti senėjimo procesus.

Norintiems užbėgti ligos prieš akis rekomenduojama profilaktiškai tirtis akis akių klinikose, o tai padaryti jau galite ir šiandien, nes registracija pas akių gydytoją trunka vos kelios minutės.

Rekomenduojami video

Naujienos iš interneto

traffix.lt

Taip pat skaitykite:

%d bloggers like this: