Kiekviename „Tele2“ salone galima ne tik įsigyti naują įrenginį ar paslaugą, bet ir palikti sugedusį telefoną remontui „Smart Master“ serviso punkte. Taisymas trunka vos kelias dienas, jo metu klientai gali naudotis pakaitiniu telefonu, o atliktiems darbams yra suteikiama 3 mėnesių garantija.
„Smart Master“ – tai naujasis „Tele2“ telefonų priežiūros centro, daugelį metų teikusio autorizuotas išmaniųjų įrenginių remonto paslaugas, pavadinimas.
„Džiaugiamės galėdami pristatyti naują savo vardą – kurdami jį, norėjome pabrėžti tai, kas mums svarbiausia: draugiškumas ir ypatingas dėmesys kliento patirčiai, mūsų meistrų ekspertiškumas bei paslaugų kokybė“, – sakė Evaldas Viselga, „Smart Master“ vadovas.
Nuo kitų servisų „Smart Master“ skiriasi savo tinklo dydžiu – visoje šalyje yra net 70 įrenginių priėmimo punktų. Beje, nors jie įkurti tik „Tele2“ salonuose, šio serviso paslaugomis naudotis gali visų operatorių klientai.
Kaip neprarasti įrenginio garantijos?
Serviso „Smart Master“ darbuotojai primena, kad šiuolaikiniai įrenginiai reikalauja ir inovatyvios profesionalų priežiūros: originalių detalių, pačių naujausių technologijų ir savo sritį išmanančių ekspertų. Viso to tikėtis galima tik iš telefonų gamintojų sertifikuotų servisų.
„Svarbu atminti, kad po remonto neautorizuotoje taisykloje, telefonui yra panaikinama garantija. Be to, niekas neprisiims atsakomybės, jei įrenginys kitą dieną ir vėl pradės neveikti. Net jei atrodo, kad telefonas sugedo nepataisomai, užsukite į jums artimiausiame „Tele2“ salone esantį „Smart Master“ priėmimo punktą – darbuotojai patars ir pasiūlys pačią geriausią išeitį“, – sakė E. Viselga.
Anot vadovo, jei prieš gedimą įrenginiui galiojo garantija, ji išliks ir po šiame servise atlikto remonto. Jei tokios nebuvo, visiems čia atliktiems darbams bus suteikta 90 dienų garantija.
„Savo darbams garantiją suteikiame atsakingai. Nepaisant gedimo, dėl kurio įrenginys patenka į mūsų meistrų rankas, jie visuomet papildomai patikrina ryšį, kitus telefono jutiklius, ekrano jautrumą lietimui, kamerą. Visa tai yra daroma dėl klientų – kad jie atgautų tobulai veikiantį telefoną“, – pasakojo „Smart Master“ vadovas.
Pasak jo, dėl papildomų patikrinimų remontas netrunka ilgiau. Standartiniu atveju įrenginys savininkui yra grąžinamas per 2–5 darbo dienas nuo atidavimo taisymui, nesvarbu, kokioje vietovėje jis begyventų.
Svarbiausia – padėti klientui
Telefonų ar kitų išmaniųjų įrenginių gedimas jų savininkams visuomet yra nemalonus įvykis, todėl „Smart Master“ serviso darbuotojai stengiasi, kad bent remonto procesas jiems nesukeltų papildomų rūpesčių.
„Taisomų įrenginių savininkams visuomet pasiūlome pakaitinį telefoną, kad remonto metu jie neliktų be ryšio. O jei taisymo išlaidų nepadengia garantija ar draudimas, mūsų servise „Tele2“ klientams yra suteikiama galimybė atsiskaityti dalimis“, – pasakojo E. Viselga.
Klientams sukurta ir itin patogi internetinė svetainė www.smartmaster.lt. Sugedus įrenginiui, joje galima patikrinti preliminarią remonto kainą, sužinoti artimiausio priėmimo punkto adresą, o vėliau ir sekti atliekamų darbų statusą. Be to, svetainėje galima rasti ir naudingos informacijos, kaip prižiūrėti bei apsaugoti savo įrenginius.
„Smart Master“ servise galima taisyti visus „Samsung“, „Huawei“ „LG“, „Getnord“, „Coolpad“, „Meizu“, „Sony“ ir „Xiaomi“ įrenginius bei mygtukinius „Nokia“ telefonus.