Gamindami šiuolaikinius automobilius, gamintojai stengiasi derinti modernius sprendimus, praktiškumą ir patikimumą. Būtent toks ir yra populiarusis „Volkswagen Passat B8“. Šis modelis, žinomas dėl erdvės, plataus efektyvių variklių pasirinkimo bei plačių komplektacijos galimybių. Todėl šis modelis tapo vienu populiariausių tarp šeimų ir verslo klasės vairuotojų. Tačiau, kaip pastebi https://www.avkparts.lt specialistai, ilgainiui „Passat B8“ gali susidurti su tam tikrais gedimais, ypač senstant automobiliui. Nors ne visi automobiliai kenčia nuo šių problemų, jas verta žinoti prieš įsigyjant šį modelį.
Interjero dalių nusidėvėjimo problemos
Nepaisant kokybiškai įrengto „Passat B8“ salono, kai kurie savininkai pastebi tam tikras problemas, kurios laikui bėgant gali tapti erzinančiomis. Viena iš dažniausiai minimų problemų – keisti garsai, atsirandantys modeliuose su stoglangiais, ypač važiuojant nelygiais keliais. Šis gedimas gali būti smulkmena, tačiau jis sukelia diskomfortą. Dar viena dažna problema – multimedijos ekranų gedimai. Laikui bėgant ekrane gali pasirodyti „negyvi pikseliai“, o tai apsunkina navigacijos ar kitų funkcijų naudojimą. Be to, salono apdailos elementai, tokie kaip durų panelės ar sėdynių apmušalai kartais nusidėvi greičiau nei ankstesniuose modeliuose. Tai gali sumažinti bendrą automobilio salono išvaizdą ir komfortą.
Vandens nuotėkiai ir stogo drenažas
Kalbant apie išorės problemas, viena dažniausių – užsikimšę stogo drenažo kanalai. Šios sistemos atsakingos už vandens nutekėjimą, tačiau, jei jos užsikemša lapais ar purvu, vanduo gali patekti į saloną, sukeldamas nemalonų kvapą ir padaryti tam tikros žalos. Siekiant išvengti šios problemos, svarbu reguliariai valyti drenažo sistemas ir užtikrinti jų tinkamą veikimą. Užsikimšus nutekėjimo latakams, vairuotojai dažniausiai pastebi bagažinės apačioje atsirandantį vandenį. Nors vandens nutekėjimo kanalai yra tiek priekyje, tiek ir gale, bene dažniausiai užsikemša būtent galiniai. Tokiu atveju juos reikia išvalyti ir, laimei, tai yra gana paprasta, todėl dauguma tą gali padaryti savarankiškai. Nuėmus galinį ratą bei posparnius, randama anga, kurią dengia specialus dangtelis. Pašalinus dangtelį tenka grįžti į bagažinę, po apdailos medžiagomis rasti mėlyną vamzdelį. Geriausias būdas jį atlaisvinti nuo šiukšlių yra naudojant standžią vielą. Nors šį darbą greičiau ir efektyviau atliktų praktiškai bet koks servisas, tačiau tą galima pasidaryti ir pačiam.
Dyzeliniai varikliai ir jų iššūkiai
Viena iš svarbiausių „Passat B8“ savybių – efektyvūs dyzeliniai varikliai, tačiau su jais susiję ir kai kurie techniniai iššūkiai. DPF (dyzelio kietųjų dalelių filtras) ir EGR (išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas) yra būtini norint sumažinti emisijas, tačiau šios sistemos gali užsikimšti, ypač jei automobilis dažniausiai važiuoja trumpus atstumus. Užsikimšęs DPF filtras gali sukelti rimtų variklio problemų, o remontas gali kainuoti itin brangiai. Panašiai pasireiškia ir kiti dyzelinių variklių gedimai, pavyzdžiui, alyvos nuotekos aplink paskirstymo diržą arba purkštukų veikimo problemos. Pastarieji gali lemti įvairius sutrikimus ir ženkliai sumažėjusį variklio našumą. Norint išvengti rimtesnių pasekmių, specialistai ragina reguliariai atlikti paskirstymo diržo priežiūrą bei įsitikinti, kad automobilio remontui yra naudojamos originalios VW dalys.
Kodėl verta žinoti apie šias problemas?
Nors „Volkswagen Passat B8“ yra patikimas ir praktiškas automobilis, tam tikri gedimai gali atsirasti, ypač jei jis nėra tinkamai prižiūrimas. AVKParts specialistai rekomenduoja atidžiai atlikti techninę priežiūrą ir reguliariai tikrinti svarbiausias sistemas, kad automobilis išliktų nepriekaištingos būklės. Tinkamai prižiūrimas „Passat B8“ neabejotinai taps patikimu ir ilgaamžiu partneriu tiek šeimos kelionėms, tiek kasdieniam naudojimui.
Užs. Nr. 025