Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ ragina savo privačius ir verslo klientus reikalingas prekes ir paslaugas užsisakyti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt. Čia tai galėsite padaryti saugiai, greitai ir paprastai.
„Rūpindamiesi savo klientų saugumu, rekomenduojame kuo daugiau kasdienių reikalų ir darbų atlikti nuotoliniu būdu. Patogiai planuotis savo pirkinius ir juos įsigyti galite „Tele2“ internetinėje parduotuvėje ir savitarnoje. Čia visas savo paslaugas galite valdyti vos kelių žingsnių principu“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Paslaugos nuotoliniu būdu ir nemokamas pristatymas
Internetinėje parduotuvėje arba savitarnoje galima įsigyti operatoriaus siūlomas prekes bei paslaugas: telefonus, kompiuterius, išmaniuosius įrenginius, modemus arba pokalbių ir interneto planus. Užsakytos prekės bus pristatytos nemokamai.
Privatiems „Tele2“ klientams informacija teikiama 07.00-23.00 val. Skambinti galima trumpuoju numeriu 117 (skambinant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).
Reikalinga informacija – savitarnos svetainėje arba programėlėje
Klientų patogumui „Tele2“ siūlo išbandyti savitarnos svetainę mano.tele2.lt. Joje galite pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, užsisakyti naujus pokalbių ar interneto planus bei papildomas paslaugas, pratęsti sutartis, pasikeisti kredito limito dydį, atstatyti užblokuotą telefono PIN kodą.
„Tele2“ savitarnos svetainė sukurta atsižvelgiant į klientų poreikius – čia nereikia laukti, o rasti atsakymus į iškilusius klausimus ar atlikti pakeitimus ypač paprasta. Prie savitarnos jungiantis pirmą kartą, prireiks tik jūsų telefono numerio – tuomet SMS žinute gausite laikiną slaptažodį, kurį vėliau galėsite pakeisti.
Pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, stebėti vartojimo statistiką ir užsisakyti paslaugas galite ir „Mano Tele2“ programėlėje. Ją nemokamai parsisiųskite iš „Google Play“ ir „App Store“.
Telefonų remonto paslaugos neišeinant iš namų
„Tele2“ priklausantis išmaniųjų įrenginių servisas „Smart Master“ visiems klientams šiuo metu siūlo telefonus remontui atiduoti ir iš jo pasiimti net neišėjus iš namų. Nurodytais adresais įrenginius paims ir juos grąžins kurjeris. Įrangos pristatymas ir grąžinimas visoje Lietuvoje – nemokamas.
Visų operatorių klientai savo užklausas gali registruoti telefonu +370 617 18888 arba internetu www.smartmaster.lt.
Išmaniųjų įrenginių servisas nuotoliniu būdu taiso visus įrenginius – taip pat garantinius ir draustus išmaniuosius. Įvedę užsakymo numerį serviso internetinėje svetainėje, galėsite greitai pasitikrinti savo įrenginio taisymo eigą.
Sprendimus verslui gaukite per atstumą
Esami „Tele2“ verslo klientai gali valdyti, keisti ar užsisakyti naujas paslaugas savitarnos svetainėje arba susisiekę su savo asmeniniu verslo vadybininku.
Išleisti mažiau ir uždirbti daugiau – įmanoma. Išbandykite šiuo metu verslui ypač aktualias paslaugas – išmanų skambučių valdymą efektyviam klientų aptarnavimo procesui, „Tasker“ sprendimą verslo procesų optimizavimui ar „Hanna CRM“ įrankį sklandžiam ryšių su klientais valdymui.
Su naujais ar esamais verslo klientais, išsirinkusiais bet kurią paslaugą www.tele2.lt/verslui svetainėje ir palikusiais savo kontaktus, susisieks „Tele2“ konsultantas ir pateiks geriausią pasiūlymą verslui.
„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama 7.00-23.00 val. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba +370 684 000 75 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).