Kurį laiką be vedėjo dirbęs Komunikacijos ir dokumentų skyrius netrukus sulauks naujo vadovo. Šią savaitę įvyko konkursas šiai laisvai vietai užimti ir visai greitai iš dviejų geriausiai konkurse pasirodžiusių pretendentų bus pasirinktas šio skyriaus vadovas.
Kaip teigė administracijos direktorė Ilona Šaparauskienė, dokumentus dalyvauti konkurse buvo pateikę 9 asmenys: 4 iš jų dokumentus atsiėmė, 5 – dalyvavo konkurse.
Konkurso komisija atrinko du daugiausia balų konkurso metu surinkusius kandidatus, iš kurių artimiausiu metu ir bus pasirinktas asmuo minėto skyriaus vedėjo pareigoms užimti.
Pasidomėjus, kokie svarbiausi reikalavimai buvo keliami pretendentams, I. Šaparauskienė teigė, jog iš pretendentų buvo tikimasi, kad jie išmanytų abi – tiek komunikacijos, tiek dokumentų valdymo –sritis ir gebėtų sklandžiai organizuoti skyriaus darbą.
Paklausta, ko ji tikisi iš naujojo skyriaus vedėjo, I. Šaparauskienė atsakė: „Iš naujo skyriaus vedėjo tikiuosi ne tik greitų atsakymų į paklausimus tiek gyventojams, tiek įstaigoms ar institucijoms, bet ir dokumentų valdymo tobulinimo, aktualios informacijos pateikimo gyventojams. Taip pat – skaidraus ir operatyvaus visuomenės informavimo apie savivaldybės tarybos ir mero veiklą, administracijos atliekamus darbus ir įgyvendinamus projektus.“
Redakcijos duomenimis, realiausia pretendente tapti Komunikacijos ir dokumentų skyriaus vedėja laikoma dabartinė merės padėjėja Gintarė Varnelienė.
„Dzūkų žinių“ informacija