Geras, jautrus, empatiškas darbuotojas – privalumas ar trūkumas?
Kalbu apie kompetencijų ir ambicijų nestokojantį žmogų, kurio natūra vis dėlto nėra „lipti per galvas“.
Puikiai žinome, kad versle itin mylimos frazės: „užsiauginęs storą skūrą“, „perėjęs ugnį ir vandenį“, „miegas – tik silpniems“, „klientas – aukščiau visko“, tačiau ar tikrai tai – vienintelis kelias parodyti tai, ką sugebi?
Kai rezultato ir pelno troškimas nugali žmogiškumą, neišlošia nei darbuotojas, nei darbdavys.
Kuomet vienintelis būdas vadovų akyse įrodyti savo vertę yra, liaudiškai tariant, „naglas snukis“, tai daug pasako ir apie pačią įmonę.
Geras, jautrus, empatiškas vadovas man skamba kaip pavyzdys. Žmogus, kuris girdi savo darbuotojus, juos atjaučia ir yra komandos lyderis.
Tokiam žmogui – geras, jautrus ir empatiškas darbuotojas taip pat bus – nepamainomas.
Monika
@monikapasakoja