Šiais metais vairuojančių moterų judėjimas „Ladies Go“ turi daug naujovių. Viena jų – viso sezono generalinis partneris. Apie šią partnerystę kalbamės su viena iš varžybų iniciatorių Raimonda Jagminaite ir SERES prekės ženklui Baltijos šalyse ir Lenkijoje atstovaujančios įmonės „Busnex“ vadovu Simonu Ramanausku.
– Raimonda, kodėl 2021 metų „Ladies Go“ varžybų partneriu tapo ,,Busnex“ kartu su SERES automobiliu?
– SERES automobilis yra elektromobilis. Matom, kad Lietuvoje dėmesys jiems ir apskritai visam žaliajam kursui stipriai didėja. Mums ypač smagu ir džiugu, kad mūsų partnerio automobiliai yra varomi elektra ir mes galime skatinti jų naudojimą.
Tai – modernūs automobiliai, kurie į Lietuvą ateina kaip naujiena, o mums, moterims, naujienos visada yra įdomios. SERES automobiliai yra ne tik ekologiški, jie turi daug ir kitų inovacijų. Be to, susitikimo metu supratome, kad matome viską labai panašiai ir galime kartu padaryti įdomų projektą.
– Tu organizuoji automobilių varžybas, tačiau pati kol kas nevairuoji. Kodėl?
– Aš visada vairuoju! Aš vairuoju renginius, vairuoju projektus ir autosporto varžybų vairas irgi yra mano rankose. Ir man visai puikiai sekasi jį valdyti, dėl ko tikrai džiaugiuosi! Bet, tikiuosi, greitai mane pamatysite ir prie kitokio vairo. Nors, kita vertus, tai, kad galiu nevairuoti, man, kaip organizatorei, yra didelis pliusas, nes kelyje galiu pasidaryti labai daug darbų.
– Kokia bus tavo pirmoji svajonių mašina? Ar yra tokia?
– Taip! Aš jau nusižiūrėjau SERES 3 raudoną automobilį, tai tikiuosi, kad jis ir bus mano pirmasis asmeninis automobilis, nes jį jau apžiūrėjau ir pasėdėjau šalia važiuojant. Puikus jausmas, kai važiuoji, viduje visiškai tylu, o tai reiškia, kad, naudojant laisvų rankų įrangą, galima komfortabiliai kalbėtis, ką aš mėgstu daryti kelyje. Be to, jis man labai gražus! Mes, moterys, dažnai ir vertinam pirmiausia grožį, o visa kita jau tik detalės!
– Simonai, žinau, kad labai atsakingai rinkotės, su kokiu prekiniu ženklu pradėti dirbti Lietuvoje. Kodėl pasirinkot būtent SERES automobilius?
– Jau kurį laiką dirbame su autobusais, turėjome patirties su Kinija bei turėjome patikimų ten žmonių, galėjusių mums padėti atsirinkti gamintoją, kurį būtų galima atsivežti į Europą. Pradžioje atsirinkome 12 pretendentų, kurie domėjosi galimybe ateiti į Europos rinką ir pardavinėti savo automobilius. Su kiekvienu iš jų susisiekėm, turėjom susitikimus ir daug diskutavome. Dalinomės savo pozicija, kad nenorim išsirinkti bet kokio automobilio. Mums buvo labai svarbu sužinoti gamyklos požiūrį į Europą, į klientą, į plėtrą, į ateitį, penkerių– dešimties metų planus. Norėjosi, kad partneris žiūrėtų kaip į ilgalaikį projektą ir jam rūpėtų plėtra. Paaiškinom, kad mums neįdomūs vienkartiniai pardavimai. Mums svarbu, kad mūsų klientai būtų patenkinti ir rekomenduotų kitiems arba po kelių metų įsigytų vėl pas mus kitą SERES automobilį.
Buvo gamintojų, kuriems Europos rinka buvo įdomi, bet jie neturėjo gero automobilio. Mes galim pasiūlyti labai gerą kainą, bet jeigu kokybė bus prasta, tai mūsų rinkoje tokia mašina neturės pasisekimo. SERES automobilių mums tiko dokumentacija, homologacija ir gamyklos požiūris bei palaikymas. Be to, jie jau turi partnerius Vokietijoje ir Nyderlanduose. Todėl turėjom galimybę pasikalbėti su Europoje esančiu dileriu apie pačius automobilius, gamyklos požiūrį ir išgirsti klientų atsiliepimus.
– Jūs pasirinkot naujo vardo įvedimą į rinką tokiu periodu, kai dėl karantino Lietuvoje kritiškai krito naujų automobilių pardavimai. Ar nebijot startuoti?
– Žinoma, iš vienos pusės karantinas didina riziką sėkmingam startui, nes žmonės neinvestuoja į naujus automobilius ir taupo pinigus todėl, kad ateitis yra neaiški. Iš kitos pusės mums yra palankus laikas, nes dabar kiti gamintojai dėl pandemijos pristabdė savo gamybą ir pardavimus. Trečias aspektas – elektrifikacija ir elektromobilis yra pasaulio ateitis. Anksčiau ar vėliau ši tendencija tik stiprės. Kol kas Lietuvoje tai dar nėra taip stipriai išpopuliarėję kaip Skandinavijoje, bet po kokių penkerių metų situacija pasikeis. Todėl į šį etapą mes žiūrim kaip į ,,namų darbus“, kuriuos turime pasidaryti, kad, kai rinka atsigaus ir bus palanki elektrifikuotis, mes būtumėme gerai pasiruošę patenkinti jos poreikius. Numatytos subsidijos elektromobiliams patvirtina, kad žingsnis po žingsnio einam tinkama linkme.
– Ar SERES automobilis yra daugiau skirtas moteriai, ar vyrui?
– Mūsų komandoje dėl to vyksta diskusijos: moterims atrodo, kad SERES yra grynai moteriškas automobilis, o vyrams atrodo, kad jis puikiai tinka ir jų auditorijai. Asmeniškai aš manau, kad jis yra universalus. Kalbant apie moteris ir turint minty šeimos reikalus, tai nemokamas elektromobilių parkavimas ir galimybė naudotis A juosta, vežant vaikus į darželį, mokyklą ar apsilankant pas kirpėją, išties yra nepaprastai patogu ir palengvina kasdienybę. Na, o vyrišką auditoriją turėtų džiuginti automobilio dydis ir tokios komforto sąlygos, kaip panoraminis stogas, 360 laipsnių kameros, šildomos sėdynės, odinis salonas ir kt.
– Moteris už vairo: gerai ar blogai?
– Tai nėra gerai ar blogai. Tai – tiesiog neišvengiama. Turiu žmoną, ir jeigu ji nevairuotų, šeimoje būtų didelė problema. Šiandieniniame pasaulyje automobilio vairavimas yra tiesiog privalomas. Be to, jis suteikia labai daug komforto.
– Kodėl nusprendėte šiais metais bendradarbiauti su „Ladies Go“?
– Jau po pirmo susitikimo su organizatorėmis pajutom, kad partnerystė tinka ir patinka. Simpatiją kėlė jų energija, požiūris, pati projekto mintis, originalumas. Jos labai palankiai priėmė tai, kad SERES yra tik elektromobiliai ir kad gaminami Kinijoje. O mums patiko jų vizija, kaip galima šį elektromobilį integruoti „Ladies Go“ renginiuose, taigi esam įsitikinę, kad bendradarbiausim sėkmingai.