Dzūkų žinios

Lazdijų informacinis portalas, naujienos

Reklama Sveikata

Makiažo patarimai, kad atrodytumėte jaunesnės

Asociatyvi nuotrauka. (pixabay.com nuotr.)

Žinoma, dažniausiai nei viena iš mūsų savo kasdienybės neįsivaizduojame be makiažo priemonių, todėl vertėtų pateikti ir keletą naudingų makiažo patarimų tam, kad atrodytumėte jaunesnės.

Lengvas makiažo pagrindas

Venkite daug dengiančių makiažo pagrindų. Per didelis makiažo pagrindo kiekis gali paslėpti natūralų odos švytėjimą. Rinkitės lengvai dengiantį makiažo pagrindą. Jei esate vyresnė nei 30 metų, rinkitės drėkinamąjį makiažą. Dėl jo ant veido nesusidarys raukšlių, be to, veidas taps rausvas. Po to dėmeles, kurias reikia labiau pridengti, galite padengti nepermatomu maskuojamuoju makiažo pagrindu. Taip išlaikysite natūralią, bet nepriekaištingą ir švytinčią išvaizdą.

Nenaudokite per daug pudros

Dėl pudros jūsų oda gali atrodyti sausa ir išryškinti veido linijas. Jei turite riebią odą ir nenorite, kad veidas pernelyg blizgėtų, rinkitės permatomą pudrą. Ji nesikaups ant veido. Naudokite pudros šepetėlį ir tepkite ją ant tam tikrų sričių, pavyzdžiui, T zonos.

Pridėkite šiek tiek skaistalų

Šiek tiek skaistalų ant skruostų tarytum stebuklingai suteiks jaunatviško skaistumo papilkėjusiai odai. Tačiau turite pasirinkti tinkamą spalvą pagal savo odos atspalvį. Jei esate šviesios ar vidutinio šviesumo odos, rinkitės persikinio atspalvio skaistalus, o jei vidutinio ir tamsaus atspalvio, rinkitės koralinius skaistalus. Venkite bet ko, kas blizga, ir rinkitės kremines formules. Visada naudokite subtilius skaistalus, nes jų paskirtis – suteikti skruostams tik truputį skaistumo.

Sutelkite dėmesį į vidinius akių kampučius

Kai paryškinate vidinius akių kampučius, veidas savaime pašviesėja. Taigi, net jei neplanuojate naudoti akių makiažo priemonių, vidinius akių kampučius patepkite maskuokliu ir uždenkite tamsius ratilus. Vidinius akių kampučius galite net paryškinti baltu akių pieštuku.

ryškinkite natūralią lūpų spalvą

Dėl tamsių matinių lūpų dažų lūpos atrodo plonesnės ir prideda veido odai daugiau metų. Kita vertus, kūno spalvos lūpų dažai gali jūsų veidą paversti blankesniu. Taigi, rinkitės atspalvį, artimą jūsų natūraliai lūpų spalvai, ir tiesiog pirštų galiukais tepkite jį taip, kad lūpų kraštai atrodytų švelnesni. Puikiai tinka švelnūs uogų atspalviai. Jei norite suteikti lūpoms blizgesio, patepkite jas lūpų balzamu. Jei naudojate lūpų pieštuką, stenkitės subtiliai perbraukti lūpų liniją, kad lūpos atrodytų putlesnės.

Mitybos patarimai, kaip išlikti jaunesnėms

Mūsų grožis ir jaunatviškumas yra neatsiejamas nuo visų aukščiau išvardintų grožio priežiūros sudedamųjų dalių, tačiau taip pat ypatingai didelę reikšmę turi ir mūsų kasdienė mityba.

Nepamirškite žalio maisto

Daržovėse gausu svarbiausių vitaminų, mineralų ir maistinių medžiagų. Jose yra antioksidantų, kurie mažina daugelio ligų riziką ir gerina odos kokybę. Japonijoje atliktas tyrimas parodė, kad vartojant daug žalių ir geltonų daržovių gali padidėti odos elastingumas ir sumažėti raukšlių bei odos senėjimo požymių.

Pereikite prie alyvuogių aliejaus

Alyvuogių aliejus yra labai populiarus Viduržemio jūros regiono mityboje. Jame gausu mononesočiųjų riebalų rūgščių. Jis palaiko sveiką širdį ir mažina diabeto bei kitų medžiagų apykaitos problemų riziką. Be to, jis skatina sveiką senėjimą ir ilgina jūsų gyvenimo trukmę.

Valgykite riebią žuvį

Riebioje žuvyje – tokioje kaip lašiša, tunas, skumbrė ir silkė – gausu omega-3 riebalų rūgščių. Omega-3 riebalų rūgštys padeda sumažinti širdies ir kraujagyslių ligų riziką ir išlaikyti sveiką širdį. Jos taip pat gali sumažinti UV spindulių poveikio sukeliamo uždegimo riziką ir pasižymi fotoprotekciniu poveikiu. Taigi, jos apsaugo odą nuo saulės žalos ir fotosenėjimo.

Valgykite tamsųjį šokoladą

Tai skamba kaip saldus palengvėjimas! Šokolade yra flavonolių, kurie padeda mažinti kraujospūdį, gerina jautrumą insulinui ir arterijų veiklą, todėl mažėja širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Kakavoje esantys flavonoliai taip pat gerina odos aprūpinimą krauju. Tai reiškia, kad jūsų oda gauna daugiau deguonies ir išlieka sveika bei atrodo jaunesnė.

Sveikos gyvensenos patarimai

Galiausiai vertėtų pakankamai dėmesio skirti ir savo sveikai gyvensenai, kuri turi didžiulę įtaką mūsų išvaizdai ir jaunatviškumui.

Atsipalaiduokite ir pailsėkite

Stresas blogina jūsų gyvenimo kokybę ir sukelia organizme uždegimus. Dėl to galite susidurti su sveikatos problemomis, tokiomis kaip depresija, smegenų veiklos pablogėjimas, diabetas ir medžiagų apykaitos problemos. Tai gali atsispindėti jūsų odoje. Taigi, padarykite pertrauką ir atsipalaiduokite. Medituokite, keliaukite, praleiskite laiką su šeima, pažiūrėkite filmą, nueikite į pasimatymą su draugais – darykite viską, kas jums padeda atsipalaiduoti.

Mankštinkitės

Tam nebūtina lankytis sporto salėje. Esmė ta, kad reikia judėti. Tai padeda tonizuoti raumenis, palaikyti sveiką svorį ir sumažinti stresą. Eikite į žygius, vaikščiokite pėsčiomis, važinėkite dviračiu, bėgiokite, šokinėkite arba užsiimkite bet kokia veikla, kuri gerai treniruos jūsų kūną. Tai padės išvengti tokių ligų, kaip diabetas, nutukimas ir širdies ligos, ir atrodysite kur kas jaunesnės. Galima mankštinti ir tik veido raumenis, įdomią ir motyvuojančia mankštos istoriją aprašė Kosmetikos DNR.

Gerkite daug vandens

Jei jūsų kūnas nėra tinkamai drėkinamas, oda atrodys papilkėjusi, sausa ir dėmėta. Dėl to galite atrodyti vyresnės, nei esate iš tikrųjų. Išlikti hidratuotoms yra vienas iš būdų palaikyti medžiagų apykaitos funkcijas ir išlaikyti sveiką bei švytinčią odą iš vidaus.

Meskite rūkyti

Rūkymas ne tik sukelia vėžį, bet ir ankstyvą odos senėjimą, plaukų slinkimą ir odos problemas, tokias kaip spuogai ir psoriazė.

Gerai išsimiegokite

Prasta miego kokybė gali paveikti odos barjero funkciją ir sukelti odos senėjimą. Sutrikus odos barjerui, oda tampa matinė, sausa ir linkusi į uždegimus. Kad oda būtų sveika ir išlaikytų jaunatvišką išvaizdą, turite miegoti bent 7-9 valandas per naktį.

LEAVE A RESPONSE

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

%d bloggers like this: