,,Erasmus+“: Jihlavos gimnazijos patirtys
Lapkričio mėnesį Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazijos direktorė Zita Ščerbetkienė ir mokytojos Jūratė Sutkuvienė bei Vilija Urbonaitė darbo stebėjimo vizitu lankėsi Jihlavos (Čekija) gimnazijoje.
ES rėmimo programa
Lapkričio mėnesį Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazijos direktorė Zita Ščerbetkienė ir mokytojos Jūratė Sutkuvienė bei Vilija Urbonaitė darbo stebėjimo vizitu lankėsi Jihlavos (Čekija) gimnazijoje.
Prieš vykdant mokinių mobilumą į partnerinę mokyklą, įprastai yra organizuojamas parengiamasis vizitas, tad rugsėjo mėnesį į Vengriją vyko gimnazijos direktorė Zita Ščerbetkienė ir projektą koordinuojanti šių eilučių autorė.
Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazija vykdo „Erasmus+“ programos projektą „Kiekvienas yra svarbus“, todėl gegužės mėnesį du gimnazijos mokytojai išvyko į Islandijos sostinę Reikjaviką, kur mokėsi savaitę trukusiuose kursuose „Mokymasis lauke. Mokymasis kartu ypatingą dėmesį skiriant lauko veikloms“.
Lapkričio mėnesį mes, Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazijos anglų kalbos mokytoja Rita Babarskaitė ir tikybos mokytoja Reda Tarasevičiūtė, dalyvavome „Erasmus+“ projekto „Kiekvienas yra svarbus“ Suomijoje ir Estijoje vykusiuose mokymuose „Specialūs poreikiai ir įtraukusis ugdymas“.
Moksleiviai, jaunimo darbuotojai sako, jog jiems smagiausia vykti į kitas šalis susipažinti su jų kultūra, tradicijomis, pažinti šalį ir pakeisti aplinką, tačiau ne mažiau įdomūs ir naudingi Lietuvoje vykstantys Erasmus+ programos projektai.
Mokymuose grakščiai pynėsi teorija su praktika, pagražinta vaidybiniais elementais.
Kaip gera būti Erasmus+ programos dalimi ir naudojantis jos teikiamomis galimybėmis tikėtis savo ir kitų gyvenimus padaryti geresniais.
Spalio 27 d. Varšuvos universitete vyko penktus metus skaičiuojantis švietimo kongresas, kurio šūkis „Erasmus+“ 35-metis“.
Rugsėjo 26–30 dienomis Seirijų Antano Žmuidzinavičiaus gimnazijos mokytojos pagal programos ,,Erasmus+“ bendrojo ugdymo mobilumo projektą dalyvavo Maltos kalbų mokymo centre ETI vykusiuose anglų kalbos kursuose.
Projekto dalyviai džiaugiasi turėta galimybe patirti tiek daug nuostabių savaitės įvykių bei kvapą gniaužiančių įspūdžių, susirasti naujų draugų ir įgyvendinti daug veiklų, susijusių su patyčių prevencija.
Po susitikimo Rumunijoje, Jasų mieste, Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos mokinių projekto Erasmus+ kelias nusidriekė į Turkijos Samsuno provincijos Carsambos miesto Fen Lisesi mokyklą.
Šiltas ir nuoširdus projekto dalyvių bendravimas, puikiai organizuotos veiklos – tai nuostabi dovana mūsų mokiniams ir mokytojams.
Projekto tikslas – skatinti vaikus dalintis pagarbos, tolerancijos ir empatijos vertybėmis su žmonėmis, kurie yra kitokie, suprasti, kad smurtas ir priekabiavimas nėra gerai, nes žmonės turi gyventi harmoningai kartu, net jeigu likimas nebuvo visiems palankus.
Tarptautinio Erasmus+ projekto „Lego STEM laboratorija“ vykdymas sparčiu žingsniu juda link pabaigos. 2022 metų kovo 28 – balandžio 1 dienomis vyko priešpaskutinis šalių partnerių susitikimas Direzione Didattica Statale III Circolo S. G. Bosco mokykloje, esančioje Bišelje mieste, Italijoje. Šiame susitikime dalyvavo ir Lazdijų mokyklos-darželio „Vyturėlis“ komanda – Smiltė, Elija, Mykolas ir Meidas kartu su mokytojomis Asta … Skaityti toliau
Įsibėgėja tarptautinio Erasmus+ projekto „Lego STEM laboratorija“ veiklos. 2022 metų vasario 21–25 dienomis Bulgarijos sostinėje Sofijoje vyko trečias šalių partnerių susitikimas, kuriame dalyvavo ir Lazdijų mokyklos-darželio „Vyturėlis“ komanda. Šio projekto tikslas – paskatinti mokinius ir mokytojus domėtis naujovėmis, į ugdymo procesą įtraukiant vis naujas interaktyvias programas, skatinti kūrybiškumą, aktyvumą, bendravimą ir bendradarbiavimą, imant pavyzdį iš … Skaityti toliau
Po ilgos pertraukos Lazdijų mokyklos-darželio „Vyturėlis“ komanda spalio 4–8 dienomis buvo išvykę į „Erasmus+“ programos strateginių partnerysčių projekto „Lego STEM laboratorija“ susitikimą Rumunijoje, Vladesti mieste. Susitikime dalyvavo 2–3 klasių mokiniai Mykolas, Meidas, Matas ir Arijus bei mokiniai iš Bulgarijos ir Rumunijos. Dėl pandeminių apribojimų prie veiklų gyvai negalėjo prisijungti vaikai iš Turkijos ir Italijos, bet, … Skaityti toliau